Elikkäs alottelin tänään tän kirjotuksen erityis kiitos maria-roosalle joka mulle nää sivut teki mulla itsellä on 3 koiraa Nella ja Siiri Suomenajokoiria ja Rita Harmaa norjanhirvikoira kissoja löytyy2 kappaletta viivi ja mimmi molemmat maatiaisia itse olen 11v tyttö isojoelta asun siis keskellä ei mitään mutta isojoki on suomen las vegas täällä tapahtuu aina minä rakastan yli kaiken suomenajokoiria en tiedä mikä niissä on mutta ihania ne on harrastan myös ratsatusta mutta nyt muihin asioihin  huomenna täällä pidetään näyttely treenit ja sinne olis tarkoitus siirin kanssa mennä mutta yksi asia minua kyrpii kun yksi tyyppi sanoi että turhaa sä sinne meet kun ei sun koiras mitää osaa no sitähän varte ne on ne reenit että siä arjotellaan meneenHuuto ja mä en edes tunne tätä henkilöö kunnolla mä vain kerroin sille tälläsen asian että kyllä tääläkin tapahtuu mutta ilosiin asioihin olin tänään roosan eli sivujen tikän kanssa ystävänpäivä näyttelyissä kauhajoella sijotuksetkin olivat kohtuulisia jos oikeen muistan niin junior handrelissa oltiin 4 ja isoissa tuli punainen nauha mutta kyllä junnuissa oli töykeä tuomari kun sanoi: sinulla on väärä koira se ei sovi sinulle Yllättynyt höh höh mutta mäpäs meen pakkaan remmit valmiiksi reeeneihin öitä ainiin meinas unohtua oikeen hyvää ystävän  päivääkaikille toivoo milla ja dogit Hymy