Joo kirjoitus tökkii hieman en oo saanu ajjjalliseks kirjoittaa mutta tosiaan kesällä olaan oltu agi kurssilla nellankaa hyvin on mennyt. sitten olikin nummijärben mätsäri nella ei ollut mukana mutta minä olin junnuuissa kääpiösnautseri jätkän kaa 2!! ja sitten oli kauhajoen mätsäri siellä junnuissa tiputtiin esitin taas jojon ja nella oli sin 1 bis 6!!! ja sitten oli kristiinan mätsi siinä nellan kanssa junnuissa viimeiset tippujat ja nella oli sin-4 ja päästiin kristiinan paikallis telkkuun nii ja sitten oli se kainaston mätsi jaa siellä cavaljeeri pikin kanssa junnuissa 20 10 parhaan joukkoon jaa sitten piki oli pikku koirissa sai sieltä pun nauhan ja ei sijoittunut ja nella oli isoissa koirissa ja sieltä eka punanen!!!!!!!!! mutta ei sijoitusta. sitten tähän päivään olin siirin kanssa treenaammassa luokse tuloa kun olin päässyt pellon toiseen päähän jätin siirin toiseen päähän olin selkä kohti toista peltoa ja puhelimeni soi vastasin ja ajattelin että siiri haukkuu puhelimeni äänelle ja sittten huusin käskyn ''tänne'' koira tuli mutta juoksi ohi käännyin katsomaan mitä ihmettä pellolla seisoo peura ja niin siiri lähti ajamaan sitä tuli kumminkin kohta kotiin ja nyt on jalaat kipeät kun siirin perässä juoksin....

illan jatkot Milla